SIAPA NAK BANTUAN, HUBUNGI SAYA – JUTAWAN TERLAJAK LARIS

alif syukri
INI bukan dalam filem atau khayalan, tetapi jutawan terlajak laris Aliff Syukri menawarkan diri untuk membantu sesiapa yang memerlukan bantuan, sejak 1 Jun lalu.

Dalam facebooknya pada dua hari lalu, sekali lagi beliau menulis: “Sy melihat respon lebih dr 3000org yg memberi komen dr org ramai khususnya rakyat malaysia yg inginkan bantuan dr saya..
saya dengan senang hati ingin memilih beberapa pihak yang memerlukn bantuan saya.. Mengikut kriteria yg spatutnya diberi bantuan..”

Mungkin agaknya wang tajaan RM30 juta yang ditolak oleh Persatuan Bola Sepak Kedah boleh disalurkan untuk memberi bantuan kepada orang ramai.

Jika RM10,000 diberikan kepada 3,000 yang membuat permohonanan, baru habis RM30,000 dan ini tidak menjejaskan sedikit pun wang jutawan muda itu.

“Siapa yang inginkan bantuan, boleh terus hubungi dan maklumkan mengapa dan sebb anda anda layak diberi bantuan oleh saya..,” tulisnya lagi.
.bashah alif

Begitupun, beliau mahukan memberi kepada mereka yang sepatutnya dibantu, bukan kepada orang yang tidak perlu dibantu.

“Sekiranya saya rasa sssiapa yg betul2 memerlukan bantuan, insyaAllah saya akan cuba untuk membantu dengan memberikan bantuan kepada pelajar,janda,asnaf dan mereka yg memerlukan..,” tulisnya.
.
Utk maklumat lanjut hubungi pejabat Alif Syukri di talian 03-61562037, pihaknya akan memilih mereka yang betul2 memerlukan dan pihaknya akan memulakan misi ini pada 14hb -16 Jun 2016 ..

Biasanya orang kaya yang nak membantu akan dikenakan syarat, tetapi jutawan anak Kedah ini hanya mahukan: “Sy tak minta lebih dr anda smua .. Sy hanya minta Share kan dan tag kepada org yg memerlukan utk saya bantu mereka megurangkan beban yg tanggung..,” tulisnya.

Advertisements

2,919 thoughts on “SIAPA NAK BANTUAN, HUBUNGI SAYA – JUTAWAN TERLAJAK LARIS

  1. Assalamualaikum..saya rosmila berasal dari sabah..ibu tunggal dua org anak,1&3 thun..macam” saya cuba utk ceburi bisnes..sampai kan sya jual barang kemas, utk buat modal..tpi msih tidak dpt buat saya luas kan yg saya minat..dan mampu berniaga produk..mcm” saya cuba buat iklan..tpi smua nya cs .mau beda yg sedia ada.jika saya di beri peluang.utuk capai Anggan” ada kedai sendiri jual barang” produk Dato syukri. Dan tudung serta produk lain”…saya sangat” menaruh harapan penuh..utk dapat pinjaman..dan setiap bulan bayaran balik.,,hanya Allah S. W. T yg tahu niat saya.

    Like

  2. Assalamualaikum dato..sy riezarol dr terengganu..xda sape2 dh nk tlg sy..sy nk kwin sy xkje 3bln dh..sy bnyk nk pakai duet..sy ingt nk pkai rm30000..klau dato sudi mnbantu sy..dato tel la sy ni no sy 0139040480..hnya tuhan sja bls jasa2 dato..

    Like

    • Assalamualaikum dato..maf dato..dato bace tak komen2 saya ni..sy ad mslh kewangan dato..sy hrap dato blh bantu sy dlm mslh ni..jasa2 baik dato bantu sy sy hrap tuhan bls jasa baik dato..sy hrap dato bace komen2 sy..ape2 dato ws sy..ni no wsap sy 0139040480

      Like

  3. assalamualaikum dato.saya taknak komen apa2..tapi jika betul niat hati ikhlas dato ingin membantu golongan seperti kami..yg sgt memerlukan..hanya allah swt yg boleh membalas kebaikan hati suci dato sbb membantu golongan sperti saya atau kami yg yg sgt memerlukan..ni no telefon saya tinggalkan utk dato 0163049206.jika msh ada harapan utk dato membantu.pecayala keperitan hidup sya dn ank2 hnya allah yg tahu.jika hati suci dato tergerak nk replay saya slpas membaca ni.alhmdulilah d izinkn oleh allahada jga artikel yg sya baca nk bntu org miskin.tpi lpas da luah ssh hidup kita.senyap terus tk jwb apa2.kita mngharap s agar ada sdikit byk membntu.tpi haram.xde apa.sya sdh serik menanti jwpn utk d bntu.trpulang dato la nk btl2 bntu atau x.

    Like

  4. As.salam dan selamat pagi dato iklan ni aktif lagi ka..??ka dh x aktif
    Sya sekarang ni tengah mengalami maslah kewangan datok..sya telah banyak kali ditipu dan menyebab kan sya mengalami banyak maslah…sya harap datok boleh tolong sya…ni no tel / wassap sya 013-9517516.sya harap sudi tolong sya.kerana sya perlukan modal semula untuk bangun balik

    Like

    • AssalAssalamualaikum Dato, nama saya puan intan saya berasal dari perak, saya perlukan pertolongan untuk saya selesaikan masalah kewangan Saya hadapi selepas suami saya jatuh sakit
      Nak berniaga saya tiada modal langsung, sebab sekarang ni saya seorang aje bekerja. Rumah sewa saya tinggal ni pun sudah tunggak 2bulan,

      Like

  5. Adakah anda memerlukan pemeriksaan? Adakah anda perlu membiayai perniagaan anda untuk menyelesaikan masalah perniagaan anda? Adakah anda perlu membuat keputusan untuk menaikkan taraf perniagaan anda, jika anda mempunyai masalah dengan perniagaan anda? Sua kelas kredit adalah penting untuk membina empirikal modal perniagaan dan kewangan institusi kewangan? Aqui está sua chance de obter crédito da nossa organização. Oferecemos mempunyai ciri-ciri khusus untuk kesihatan dan kesihatan. Mempunyai ciri-ciri individu, perniagaan dan permulaan, latihan, kewangan dan kewangan, pembiayaan kewangan dan kewangan. Oferecemos menguasai lebih dari 2%. Hubungi kami untuk mendapatkan e-mel untuk sureshwilliams377@gmail.com

    Like

  6. Salam dato,saya welfried sian berasal dari sabah yang mana menangung 7 orang keluarga dalam isi rumah.saya juga hilang punca pendapatan sejak 1 tahun lalu yang membuatkan kami sekeluarga mengalami masalah kewangan.saya mahu memulakan perniagaan namun saya tidak mempunyai apa apa modal..saya dan keluarga harap dato ringan hati mendengar masalah kami dan sudi menghulurkan bantuan.
    +60195800499
    welfriedsianr@yahoo.com

    Like

  7. Sy ingin memohon bantuan dr pihak en.sy idup susah sgt en menanggung 3anak kecil dgn menjual kueh karipap dikedai2.tu jela sumber pendapatan sy skrg.nk makan dn beli susu anak pon sy cukup2 je en.sy mohon bantuan en dpt membantu kesusahan sy en
    Ni no acc sy kalo pihak en sudi membantu 05058020192883

    Like

  8. Assalamualaikum datuk… saye ibu tunggal ank 3 org..yg jage ayh sdang trlantar sakit dan juga abg yg sakit mental.. ingin mminta bantuan dari datuk se berapa yg ikhlas.. dngan tunggakkn api air… maaf ye datuk.. saye harap datuk dpat mmbantu… tima kasih… ni no akaun saye 151071104399… no tel 0177269067

    Like

  9. Assalammualaikum , saya Nur Syazwani Binti Othman berumur 24tahun tinggal di kulim,Kedah .Saya adalah bekas pelatih GIATMARA dan mengambil kursus DANDANAN RAMBUT.
    Disini saya ingin memohon bantuan kewangan atas niat saya ingin membuat perniagaan GUNTING RAMBUT .Sebagai anak muda , saya ingin lahirkan banyak guntingan rambut khas untuk wanita yang bertudung (muslimah) inshaallah, Niat saya adalah saya ingin membuka kedai guntingan rambut dan perlukan modal sedikit setakat mana yang saya mampu untuk memulakan perniagaan bermula dari kecil-kecilan.Cita-cita saya saya mahu membuka kedai gunting rambut sendiri .Saya sangat berminat dan banyak mengambil pengalamam bekerja untuk mengetahui ilmu mengenai teknik guntingan dan cara merawat rambut . Saya harap Dato dapat mempertimbangkan permohonan saya ini. Jika ini rezeki saya mendapat bantuan dari Dato saya bersyukur dan jika ini bukan rezeki saya mungkin ada lagi orang yang lebih memerlukan bantuan Dato.

    Emel wanieyothman95@gmail.com
    No Tel 0184714181

    Like

  10. Assalamualaikum dato, saya masuin sy mohon bantuan kewangan sgt2 utk anak2 saya dan sy ingin memulakan perniagaan..

    Like

  11. Assalammualaikum.. Yang Berbahagia Dato’ Aliff… Saya Merupakan seorang Duda yg sedang memerlukan sumbangan atau apa-apa bantuan untuk meneruskan kehidupan… Saya tidak mampu bekerja sepertimana biasa kerana sedang sakit kronik jantung yg memerlukan dana serta sara hidup… Juga kesempitan hidup kerana tidak bekerja… Hanya mengharapkan bantuan ikhsan org-org baik… Saya juga tidak mampu membayar segala tunggakan bil yg semakin byk melebihi RM1,000… Kadangkala saya terpaksa menahan kelaparan selama berminggu-minggu dgn hanya minum air kosong shj. Saya telah cuba memohon bantuan drp individu yg lebih berkemampuan namun sehingga kini ianya sekadar janji… Saya begitu berharap jika ada sedikit belas kasihan drp pihak Dato’ utk membantu saya yg memerlukan Sy teruskan kelangsung Hidup… Di sini saya sertakan Nombor. Talipon saya utk dihubungi…0137838787 Mohamed Zahrani Omar…

    Like

  12. Saya mohon dato beri saya pinjam 500 atau 1000 …saya akan bayar mgikut bulan …klau dato sudi whsp atau call saya 01133540876

    Like

  13. Assalamualaikum dato saya nak mnta tolong ni dengan dato saya nk mohon bantuan mngenai anak sye sakit ini no acc sye 158181211857 mybank saya minta tolong ni dato segera…ni no sya 0142427057

    Like

  14. Assalamulaikum dato, sy berharap dota dpt bantu sy .. sy ad penyakit jantung berlubang sejak kecil lg.. sy harap dato dpt memberi bantuan berupa kewangan.. utk sy membeli keperluan mkn tambahan… terima kasih krn sudi mendengar…nie nom tel sy 0199762927

    Like

  15. Mohon bantuan dato anak sye skit kaki lmbik tidak boleh brjalan seperti kank2 normal sjak lahir shingga skrg…158181211857 mybank atas nama siti munirah..mohon bantuan segera

    Like

  16. Assalammualaikum terdesak nak bayar pengasuh anak.gaji saya bulan ni tak cukup tuk bayar 3 org anak.sekolah agama sekolah rendah.tabika dan pengasuh.yang pengasuh je belom bayar.. mohon 300..

    Like

  17. Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani.
    Saya mohon bantuan kewangan daripada pihak Dato yang telah dilimpahkan rezeki oleh Allah SWT.
    Andai ada belas dari Dato, mohon sumbangan ke akaun MAYBANK 1550-14972511 dan whatsapp saya di 019-3682926

    Like

  18. Assalammualaikum terdesak balik kampung mak nazak maybank 164838114370 nurhidayah…
    RM50 demi allah bayar balik..

    Like

  19. Asalammualaikum Dato, saya hairi pernah minta bantuan dari web ni, tiada maklumbalas pun dari pihak Dato, saya mohon bantuan rm1000 untuk mulakan perniagaan, boleh atau tidak boleh bantuan diberi dari pihak Dato tolong maklumkan semula 01111733319 hairi, sekian terima kasih.

    Like

  20. Assalamualaikum dato.. Dato sya perlu batuan dri pda dato.. Sya dah wssap P A dato tapi tak dilayan.. Sya mintak jasa baik dato..ni no sya 017876560 faisal

    Like

  21. Assalamualaikum Dato..
    Nama saya Mohamad Zulkifli Bin Mat Hussin
    Saya,dengan rendah hati,ingin memohon bantuan kewangan daripada Dato kerana keluarga saya sekarang mempunyai masalah kewangan. Saya juga mempunyai tiga beradik yang masih bersekolah. Diharap Dato dapat membantu anak yatim seperti saya. Terima kasih.

    Ini adalah no saya : 0179365871

    Like

  22. Assalamualaikum dato..sedih ye yaallah sebab apa, saya WhatsApp tak balas saya call tak angkat sekurang-kurangnya balaslah saya punya mesej tak adalah saya tertunggu-tunggu tertanya-tanya Saya tahu saya minta sedekah mintak bantuan daripada orang..saya faham sbab 2 sya cagar kan getan sya.. Mintak maaf byak2 dato.. tak apalah Dato Mukin bukan rezeki sya..ni no sya 0178765601

    Like

    • Salam. Sya mmerlukn bantuan kewangan utk msalah keluarga sya. Di harap ada pihak yg sudi nk mmbantu. X kisah la byk ke sikit…tu pon dh mmbantu sya sekeluarga. Kpda yg nk mmbantu boleh hubungi sya kt no 0172906690. Trima kasih

      Like

  23. Assalamualaikum dato..sedih ye yaallah sebab apa, saya WhatsApp tak balas saya call tak angkat sekurang-kurangnya balaslah saya punya mesej tak adalah saya tertunggu-tunggu tertanya-tanya Saya tahu saya minta sedekah mintak bantuan daripada orang..saya faham sbab 2 sya cagar kan getan sya.. Mintak maaf byak2 dato.. tak apalah Dato Mukin bukan rezeki sya.. Skarang sya Hanya manpu bdoa,hanya allah yang menentukan .. Ya Allah aku mohon padamu Kau bukalah pintu rezeki aku seluas-luas Alam ya Allah kau berikanlah aku ketenangan dan kau berilah aku cahaya dan kau berikanlah aku kekuatan untuk mengharungi dugaan yang kau berikan padaku..ni no sya 0178765601

    Like

  24. Hai, Kami mencari penderma buah pinggang Kami terletak di India, Kanada, UK, Turki, Amerika Syarikat, Malaysia, Afrika Selatan, Jordan, Jerman dan lain-lain
    alimohammed5932@gmail.com
    Whatsapp: +905338534346
    Whatsapp: +905338534346

    Like

  25. Saya Puan Margaret Robinson, sebuah syarikat pinjaman swasta yang memberikan bantuan kepada orang-orang biasa yang memerlukan bantuan kewangan. Anda amat memerlukan pinjaman untuk membayar hutang anda atau untuk meningkatkan perniagaan anda? Jika anda telah ditolak oleh bank dan institusi kewangan lain? Sekiranya anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji, inilah peluang untuk menyelesaikan masalah kewangan anda. anda mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk melabur di perniagaan untuk membayar balik pada kadar faedah 2%, keperluan kewangan bagi individu untuk membayar bil, untuk meminjamkan dana. Saya perlu memaklumkan kepada anda bahawa kami sangat boleh dipercayai dan bersedia memberikan kredit kepada benefisiari. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di (margaretrobinsonloan@gmail.com)

    Like

  26. Halo,
    Saya di sini untuk Mengiklan kerja Bapa saya (DR OKUNOLU) Rohani
    bapa \ Doktor Native yang menyembuhkan dan Tuhan menyembuhkan. Dia bernama DR
    OKUNOLU HUBUNGI KAMI HARI INI hidup SAMARA RUSSIA HEALER. Dia boleh jadi
    sangat membantu anda dan saya tidak akan berhenti bercakap mengenainya kerana dia
    adalah bapa yang indah kepada saya. Dia sangat kuat adalah seorang lelaki yang hebat
    kata nubuatan, dia juga pakar dalam semua jenis ejaan seperti,
    (1) Sekiranya anda mahu bekas suami atau bekas isterinya kembali.
    (2) jika anda sentiasa mempunyai impian yang buruk.
    (3) Anda ingin dipromosikan di pejabat anda.
    (4) Jika anda mahu kanak-kanak.
    (5) Anda mahu menjadi kaya.
    (6) Anda ingin mengikat suami / isteri anda untuk selamanya.
    (7) Jika anda tidak dapat memuaskan keinginan seks isteri anda kerana reaksi yang rendah.
    (8) jika haid anda enggan keluar pada hari ia menganggapnya datang
    atau lebih banyak aliran.
    (9) jika kerja anda enggan membayar gaji anda, orang yang terhutang anda ?.
    (10) menyelesaikan masalah tanah dan mendapatkan semula.
    (11) Biarkan orang mematuhi kata-kata saya dan melakukan hasrat saya.
    BANYAK orang telah berjaya bekerja dari lelaki ini. Jangan gunakan
    sesetengah orang lain yang telah anda cuba sebelum ini untuk menilai yang ini. Ingat, awak perlu
    berikan cubaan sebelum menilai. Beri peluang dan lihat di mana ia pergi.
    Jangan teragak-agak untuk apa-apa jawapan yang anda buat atau hubungi e-mel: (okunolu807@gmail.com).

    Like

  27. assalamualaikum Tuan/puan/dato/datin..
    saya dengan rendah diri memohon sumbangan ikhlas daripada tuan/puan untuk meringankan beban kami sekeluarga..saya tidak mempunyai ayah ibu pula sakit tenat dan dua beradik pula ingin bersekolah…saya dah buntu mencari wang ..kais pagi mkn pagi kais petang mkn petang mohon sumbangan ikhlas tuan/puan bantu kami sekeluarga sumbangan boleh disalurkan melalui:-
    Maybank :- 153056497656
    untuk terus berhubung boleh ws 01115571490…mohon bantuan ikhlas dan doa daripada tuan/puan/dato/datin sekalian semoga Allah dapat membalas jasa baik tuan/puan/dato/datin

    Like

  28. Assalamualaikum dato..saya ingin mengembangkan penternakan kambing saya..saya seorang oku..saya kehilangan kaki saya tahun 2013..kalau dato boleh tolong saya sgtlah bersyukur..saya tiada email.0162517905.itu no telefon saya..

    Like

    • Salam. Maaf mngganggu…sya nie ade msalah kewangan tpi sumber pndapatan x mncukupi. Andai ade yg sudi nk bantu wlau x byk seikhlas hati boleh hubungi sya di no 0172906690

      Like

  29. Nama saya sri retno parwati mohon di maafkan saya membutuhkan pertolongan dari kesulitan dan kebingungan dariutang 200 jt mohon sekali di bantu selamatkan keluarga saya dan diri saya .bantu kami di rek bca 1371336465 an sri retno parwati hp 0896422676210 alamat lembang bandung indonesia ..bantu kami dermawan yang baik hati dan iklas .kami akan membayar bagaimanapun caranya amat sangat membutuhkan pertolongan maafkan selamatkan keluarga saya dan diri saya ..mohon sekali

    Like

  30. Adakah anda ingin memenuhi impian anda dengan dana? Dalam masa 24 jam, GLORIA’S LOAN COMPANY (GLC) menyediakan semua jenis pinjaman antarabangsa / Localloans contohnya, pinjaman perniagaan, pinjaman rumah dan lain-lain Pinjaman pada kadar faedah 2%. Sesiapa yang berminat perlu menghubungi kami melalui e-mel dengan maklumat di bawah;

    Data pemohon:
    1) Nama Penuh:
    2) Negara
    3) Alamat:
    4) Seks:
    5) Kerja:
    6) nombor telefon:
    7) Kedudukan semasa di tempat kerja:
    8 Pendapatan bulanan:
    9) Jumlah pinjaman yang diperlukan:
    10) Tempoh pinjaman:
    11) Adakah anda memohon sebelum:
    12) Tarikh Lahir:
    E-mel: (gloriasloancompany@gmail.com) ATAU Whatsapp Number: WhatsApp Number: +1 (361) 645-7557.
    Terima kasih

    Like

  31. Pelanggan yang dihargai jika anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan pilihan anda sebagai kadar yang rendah sebanyak 2% tanpa bahan anda boleh menghubungi mel ini untuk maklumat lanjut (maryjanefirm@gmail.com)

    Like

  32. Pelanggan yang dihargai jika anda memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan pilihan anda sebagai kadar yang rendah sebanyak 2% tanpa bahan anda boleh menghubungi mel ini untuk maklumat lanjut (maryjanefirm@gmail.com)

    Like

  33. salam sy nk ty betulke apa yg dtawarkn nk bntu kami yg susah dn mmerlukn ,, sy dn ramai yg mnulis pd dato shingga kini blom trima apapa mklum bls ataw bntuan,, sdgkn keadaan btmbh buruk dn btul2 bhrp bntuan dr mn mn pihak yg blom klihatan,,,allahu smoga ada jln terbaik utk segalanya,,

    Like

  34. Assallammualaikum dato alif sya nabila dari cheras memrlu kan bantuan dari dato demi masa depan2 anak2 sya prlu kan bantuan utk bersekolah… Gaji sya dan suami hanya cukup makan dan byr hutang…. Untk persekolhan ank2 sya skrg sya betol2 susah tak ada duit sehingga sya fikir untk memnjam dari ahlong sbb sya dah buntu sgt…. Tolang lah sya dato sya prlu duit sgt skrg untk ank2 sekolah… Jika dato sudi hubugi sya di no 0111-7657749….

    Like

    • MAP BERSATU MAJU BATAS MALAYSIA KL

      Anda Ada Masalah Dengan Ah Long.?Kami Bertindak sebagai perunding, untuk HAL BERKAITAN MASALAH AHLONG
      hubungi Abang Dino
      017-6357167 Atau 017-3157167,

      Atau datang Ke pejabat Kami Di Alamat,
      18-1, Jalan Seri Rejang 4, Sri Rampai,
      53300 Kuala Lumpur

      Hubungi Kami segera.

      Follow Blog kami
      https://mapmajubersatubatasmalaysia.wordpress.com/

      Jgn kita terperangkap dgn Ah long.
      Jgn biarkan Ah long berani mengugut kita & ahli keluarga kita Hutang adalah hutang tiada kaitan dgn nyawa seseorg.
      Kepada mereka yg mempunyai masalah @ terseksa dgn ugutan ah long bolehlah hubungi kami, sedia membantu anda.

      Like

  35. Asalam… Dato saya duda anak tiga pesakit jantung saya seorang pekerja di kilang sawit disebabkan gaji yg tak seberapa membesarkan anak
    1syafiq sem 3 dipoliteknik
    2faqihah tunggu spm
    3syahmi 2019 tingkatan 4
    Saya dah terlibat dgn along saya dah 3 thn berurusan dgn mereka ada duit bayar tak der duit pinjam ada mingguan ada bulanan sehingga lah pada 20hb disember afalah hari terakhir saya bekerja kerana tak dapat membayar kepada along tersebut saya melarikan diri anak pergi rumah kawan mereka rumah sewa takut nak balik merka dah tpal notis dipintu sekarang anak anak ada dirumah janda saya. Saya dah tak dapat pusinh duit lagi membayar along lebih menyedihkan anak no3 sepatutnya tingkatan 4 buka sek nanti. Segala dokumen along ada sebagai bukti saya brrhutang along sehingga ini dalam rm 13000 pinjam sebenar dlm rm5000 tetapi bunga dia cas hari hari lewat bayar saya tak tahu lagi pada siapa saya nak mengadu harap Dato dapat membantu saya dan anak anak hidup dalam keadaan normal kembali mereka tunggu di kilang tempat saya kerja cari saya dirumah sewa. Harap ketulusan Dato dapat membantu saya hanya tuhan dapat membalasnya saya satu sen pun tak der dalam poket saya tak bebas sentiasa takut sebab mereka ada di mana mana kalau Dato dapat membantu saya dan anak anak tolong reply :01151702032 wsapp

    Like

    • MAP BERSATU MAJU BATAS MALAYSIA KL

      Anda Ada Masalah Dengan Ah Long.?Kami Bertindak sebagai perunding, untuk HAL BERKAITAN MASALAH AHLONG
      hubungi Abang Dino
      017-6357167 Atau 017-3157167,

      Atau datang Ke pejabat Kami Di Alamat,
      18-1, Jalan Seri Rejang 4, Sri Rampai,
      53300 Kuala Lumpur

      Hubungi Kami segera.

      Follow Blog kami
      https://mapmajubersatubatasmalaysia.wordpress.com/

      Jgn kita terperangkap dgn Ah long.
      Jgn biarkan Ah long berani mengugut kita & ahli keluarga kita Hutang adalah hutang tiada kaitan dgn nyawa seseorg.
      Kepada mereka yg mempunyai masalah @ terseksa dgn ugutan ah long bolehlah hubungi kami, sedia membantu anda.

      Like

  36. Assalamualaikum dato saya juga mencari mana agensi yg boleh membantu saya dari segi kewangan, serta kata nasihat tentang bagai mana saya boleh merubah kehidupan keluarga saya.. Jika benar dato boleh membantu, saya sangat menghargainya.. Dato ni no whatsup saya 0133482900

    Like

  37. As salam dato jika benar la dato mahu mmbantu orang2 yang bnr2 memerlukan bantuan kewangan sya brharap benar dengan keikhlasan dato..sya boleh dihubungi melalui whatapp 0173500957..

    Like

  38. As salam dato jika benar la dato mahu mmbantu orang2 yang bnr2 memerlukan bantuan kewangan sya brharap benar dengan keikhlasan dato..

    Like

  39. Assallammualaikum dato ,,saya Rezaidi daripd sabah,sya memohon bantuan dari pd dato ..skiranya ada keringanan dato ingin membantu..sbnrnya cm nie ..sya sangat2 buntu di mna nk cari duit tuk kos perubatan mak sya ..sya kerja pn cma kontrak sja ..gji cukup makn ..sy perlu rm3000 tuk kos perubatan mak sya ..sy mohon pd dato arap dapatla bantu sy . No hp sya 0128442510

    Liked by 1 person

  40. Assalammualikum dato…sya nak buat pinjaman 5000 sya akan byaq. Blik anggap sy berhutang dgn dato sy ada masalah.dato tlong telefon no ni 0175980956

    Like

    • Assalamualaikum.saya marina dari klang, Selangor. Tiada siapapun yg sudi bantu saya. Dah setahun mengharap. Hanya Allah yang tahu. Sesiapa yang sudi bantu harap dapat hubungi saya 01127119109. Terima kasih

      On Fri, Dec 28, 2018, 12:36 penyusakti.wordpress.com Rohana commented: “Assalammualikum dato…sya nak buat pinjaman 5000 sya > akan byaq. Blik anggap sy berhutang dgn dato sy ada masalah.dato tlong > telefon no ni 0175980956” >

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s