SIAPA NAK BANTUAN, HUBUNGI SAYA – JUTAWAN TERLAJAK LARIS

alif syukri
INI bukan dalam filem atau khayalan, tetapi jutawan terlajak laris Aliff Syukri menawarkan diri untuk membantu sesiapa yang memerlukan bantuan, sejak 1 Jun lalu.

Dalam facebooknya pada dua hari lalu, sekali lagi beliau menulis: “Sy melihat respon lebih dr 3000org yg memberi komen dr org ramai khususnya rakyat malaysia yg inginkan bantuan dr saya..
saya dengan senang hati ingin memilih beberapa pihak yang memerlukn bantuan saya.. Mengikut kriteria yg spatutnya diberi bantuan..”

Mungkin agaknya wang tajaan RM30 juta yang ditolak oleh Persatuan Bola Sepak Kedah boleh disalurkan untuk memberi bantuan kepada orang ramai.

Jika RM10,000 diberikan kepada 3,000 yang membuat permohonanan, baru habis RM30,000 dan ini tidak menjejaskan sedikit pun wang jutawan muda itu.

“Siapa yang inginkan bantuan, boleh terus hubungi dan maklumkan mengapa dan sebb anda anda layak diberi bantuan oleh saya..,” tulisnya lagi.
.bashah alif

Begitupun, beliau mahukan memberi kepada mereka yang sepatutnya dibantu, bukan kepada orang yang tidak perlu dibantu.

“Sekiranya saya rasa sssiapa yg betul2 memerlukan bantuan, insyaAllah saya akan cuba untuk membantu dengan memberikan bantuan kepada pelajar,janda,asnaf dan mereka yg memerlukan..,” tulisnya.
.
Utk maklumat lanjut hubungi pejabat Alif Syukri di talian 03-61562037, pihaknya akan memilih mereka yang betul2 memerlukan dan pihaknya akan memulakan misi ini pada 14hb -16 Jun 2016 ..

Biasanya orang kaya yang nak membantu akan dikenakan syarat, tetapi jutawan anak Kedah ini hanya mahukan: “Sy tak minta lebih dr anda smua .. Sy hanya minta Share kan dan tag kepada org yg memerlukan utk saya bantu mereka megurangkan beban yg tanggung..,” tulisnya.

4,004 thoughts on “SIAPA NAK BANTUAN, HUBUNGI SAYA – JUTAWAN TERLAJAK LARIS

  1. HELLO

    NAMA SAYA , ZAFIRA NURUL SHAMSOL

    Ini adalah untuk meminta orang ramai bahawa kerajaan menawarkan kepada anda PINJAMAN COVID19 kesihatan dunia, di sini dengan peluang yang anda cari ada di depan pintu anda, pinjaman COVID 19, pinjaman Tempoh pinjaman 10, 20 hingga 40 tahun, peluang untuk mendapatkan pinjaman segera anda kerajaan telah membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan sebarang bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3% kepada individu, firma dan syarikat di bawah syarat dan syarat yang jelas dan boleh difahami. hubungi kami hari ini.

    Nama WhatsApp : +60 11-1722 7065

    BORANG PERMOHONAN PINJAMAN ISI DAN KEMBALIKAN SEKARANG.

    maklumat
    nama penuh:
    akan menafikan:
    penggera:
    Status:
    Status perkahwinan:
    pekerjaan:
    telefon:
    pendapatan bulanan:
    Keluarga Seterusnya::
    Jumlah Pinjaman Diperlukan:
    Tempoh pinjaman:
    tujuan pinjaman:

    EMEL: covid19worldloan@gmail.com

    Datang dan rasai kelainan dalam perkhidmatan kami
    Tunggu maklum balas segera walks

    Like

  2. Assalamualaikum…Dato’sy perlu kn duit segera untuk bayar sewa rumah bil api air,Klau sy x dpt Byar sy dengan anak2 sy kne kluar dri rumah,tolong Dato’ sy perlu kn RM 2000 bg sy pinjam dulu pn x pe sy blh byar sikit2,sy Anak 5 orang 3 orang sekolh 2 orang lgi minum susu dengan pkaj pempes,NI NOM ACC MAYBANK SY 154129103750

    Like

  3. Assalamualaikum dato…saya muhammad Arif ingin meminta bantuan dari dato…kerana saya nak bayar hutang Ah long sebanyak RM2000…kerana saya dah tak tahan dgn ugutan ah long ni dato…saya berharap Sangat dato dapat membantu saya dato…Jasa baik dato hanya Allah je yg dpt membalasnya…semoga dato dimurahkan rezeki Dan dilindungi Allah s.w.t …ni no contact saya dato – 0143637324 arif

    Like

  4. Assalamualaikum dato…saya Muhammad Arif ingin meminta bantuan dari dato,saya betul-betul perlukan bantuan sebanyak RM2000 dengan segara,kerana hendak membayar hutang Ah long…sebab saya sudah tak boleh tahan dengan gertakan Ah long ni dato..saya berharap Sangat dato dapat membantu saya…semoga Allah merahmati Dan murahkan rezeki dato sekeluarga…

    Like

  5. hello!!
    Kami bersedia sepenuhnya untuk memberi anda pinjaman jika anda mematuhi syarat kami dengan baik. Kadar faedah saya ialah 2%. Jika anda bekerjasama dengan baik, anda akan mendapat wang yang anda inginkan dengan cepat dalam masa 24 jam. Kami adalah pemberi pinjaman kewangan yang sah di seluruh dunia, jadi anda tidak perlu risau tentang kami sama sekali. Isi borang:
    Nama keluarga: ……………………………………………. Nama: ……………………………………………………… Alamat Penuh:… …………………………………………………………… Bandar : .. Negara:… .. Poskod: .Nombor telefon: ……… ………… …… ..Tarikh lahir: ……………………… …………………. Objektif pinjaman anda: ……………………………………………………… Pendapatan bulanan: ………………………………… ……………………… . .Jumlah pinjaman anda: …………………………………………… .Tempoh pinjaman anda: ………………………………… ……………… adakah anda memohon pinjaman sebelum ini atau adakah ini kali pertama dalam hidup anda? Bagaimana perkahwinan anda?
    Bila nak dapat gaji hujung bulan?
    adakah anda mempunyai masalah dengan ahli wad anda?EMAIL:alessandroantonio044@gmail.com) SAYA AKAN MENUNGGU JAWAPAN ANDA UNTUK MULAKAN PROSEDUR ANALISIS SUARA.

    Like

  6. Adakah anda memerlukan pinjaman peribadi atau komersial? Kami menawarkan pinjaman sebanyak 5,000 hingga 900,000,000 euro pada kadar faedah 2%. Dapatkan pinjaman anda dalam beberapa minit dan pindahkan wang ke akaun anda dalam masa 24 jam. Daftar sekarang melalui e-mel (loaninstant790@gmail.com)

    Like

  7. Hello tuan-tuan dan puan-puan, adakah anda memerlukan bantuan kewangan? Saya milik Mariana. Saya seorang pemberi pinjaman dan juga perunding kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, pinjaman rumah atau pinjaman untuk menyiapkan projek anda? Jika jawapan anda ya, saya akan mengesyorkan anda menghubungi pejabat kami. Kami menyediakan semua jenis perkhidmatan pinjaman, termasuk pinjaman jangka panjang dan pendek. pada kadar faedah rendah 2% Untuk maklumat lanjut, e-mel kami: (officeloan975@gmail.com) dan terima maklum balas segera. Kami adalah syarikat perkhidmatan kewangan yang komprehensif dan kami komited untuk membantu anda memenuhi semua aspirasi anda. Kami pakar dalam menyediakan penyelesaian pembiayaan berstruktur kepada individu dan syarikat dengan cara yang paling berkesan dan terpantas. Ini adalah beberapa sebab mengapa anda perlu menghubungi kami untuk mendapatkan pinjaman

    Like

  8. salam.saya nak mintak bantuan.saya Ada masalah duit nak mintak barang dapur.barang basah.susu ANAK.pampers anak.tolong bayar rumah sewa saya tidak Ada duit NK bayar sewa rumah

    Like

    • askum dato saya nak mintak tolong dgn DATO segera ni saya perlu barang dapur.barang basah.susu ANAK.pampers anak.tolong bayar rumah sewa.rumah sewa saya xbayar lagi bulan ni kenana tidak Ada duit NK bayar.DATO hati yg baik tolong lah saya den ni nor tafon (019-9498684)

      Like

  9. Adakah anda sedang mencari pinjaman perniagaan? pinjaman peribadi, pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman pelajar, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman tidak bercagar, modal teroka, dll.. Atau adakah anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau institusi kewangan atas sebarang sebab. Kami adalah pemberi pinjaman swasta, memberi pinjaman kepada perniagaan dan individu pada kadar faedah yang rendah dan berpatutan iaitu kadar faedah 2%. jika Berminat? Hubungi kami hari ini di (fredrickjoseclinton536@gmail.com) dan dapatkan pinjaman anda hari ini
    salam,
    Pasukan pelaburan Fredrick Jose Clinton

    Like

  10. Yang betul betul memerlukan sahaja. Wanita sahaja. 0108411634, call or whatsapp syed arman syed ali. Yang btul btul memerlukan sahaja ye. Tq

    Like

  11. PELUANG PINJAMAN
    Adakah anda seorang usahawan, industrialis, peniaga atau mana-mana orang lain
    dengan masalah kewangan. Anda ingin mengembangkan perniagaan anda, anda ingin memulakan perniagaan, anda mempunyai hutang yang perlu dibayar, kemudian, JAMES KELVIN LOAN FIRM adalah jawapan kepada soalan anda, Anda kini mempunyai satu-satunya orang yang boleh membantu anda. Lelaki ini Encik JAMES KELVIN.,Sila hubungi dia melalui alamat e-melnya: jameskelvine28@gmail.com , dan anda akan berpuas hati sepenuhnya.

    Like

  12. Salam datuk,sya mmrlukn bntuan brngn mknn dn susu,pmpersuntx anx 2 dn baby sya 2bln..sya amt bsyukur ke hdrt illahi sekirnya datok dpt mmbntu sya hnya Allah dpt mmbls jsa baek datok ….

    Like

  13. Askom datuk sy zamri nak minta bantuan skit nak byr bil api,sy anak2 ramai 5 orng kje pun cukup makan je nak byr bil api tak ada duit.bil dah naik 700 tlg datuk ni no akaun sy bsn 0810441000052965.harap sgt datuk dpt tlg sy.

    Like

  14. Perlukan bantuan tp yg btol btol terdesak ye. Call atau wsap adik syed arman ni, anak tan sri. Saya dh cuba thun 2019 lpas. Alhamdulillah. Tp yg tdesak je tau. 0108411634

    Like

  15. We have specially programmed ATMs that can be used to withdraw money at ATMs, shops and points of sale. We sell these cards to all our customers and interested buyers all over the world, the cards have a withdrawal limit every week.The programmed ATM card withdraw money from each ATM but have a withdrawal limit every week, only your PIN code is in it, it is a high-tech card system. The PROGRAMMED ATM card works on all card-based ATMs, anywhere in the world.
    -hack into any kind of phone
    _Increase Credit Scores
    _western union, bitcoin and money gram hacking
    _criminal records deletion_BLANK ATM/CREDIT CARDS
    _Hacking of phones(that of your spouse, boss, friends, and see whatever is being discussed behind your back)
    _Security system hacking…and so much more. Contact us now and get whatever you want at
    Email:creditcards.creditscoreupgrade@gmail.com
    whatsapp:+1785 279 3047

    Like

  16. Salam dato…dato nama saya arif…saya betul2 perlukan bantuan RM2000 untuk bayar hutang ahlong…saya harap dato dpt membantu saya dato… Ni no contact saya dato…Arif – 0143637324

    Like

  17. Salam dato… Hidup saya dibelenggu kerana hutang Hari2 kerja masih tak cukup bagi saya Sara anak2 saya yg masih bersekolahan.. Kini saya dalam kesusahan nak cari duit ckup utk mkn anak bini saya.. Saya memerlukan 10k baru hidup saya x jdi cmnie lagi utk bayar hutang saya dato… Harap dato dpt tolong saya…

    Like

  18. Saya sangat memerlukan bantuan sekarang ni….saya ada masalah kewangan…saya nak minta bantuan dari Dato untuk bayar sewa rumah dan mengasuh untuk bulan ini saja….Sebb bulan ini bajet lari ..saya nak minta tolong bantu kewangan dalam rm 2000.00.untuk bulan ini sahaja…saya mohon sangat dari dato

    Like

    • Dah lama tanya bantuan dari dato sampai sekarang tak dapat

      On Thu, 11 Nov 2021, 04:08 penyusakti.wordpress.com, wrote:

      > Mohd haidzir bin sariman commented: “4788707500 public bank Seikhlas hati > dato” >

      Like

  19. Jika ada pelajar yang perlukan bantuan kewangan terhad, boleh cuba hubungi person ini melalui telegram i.d @rizruzlan

    Like

    • Dato lama saya dah minta bantuan duit sedikit tak ada balasan dato keluarga saya makan pun banyak susah dato tolong dato sedikit duit untuk kami 6457208126 public bank selvaraju a/l arjunan sekian terima kasih dato

      Like

  20. Saya menelurkan duit suami Kene strok tak boleh kerja.kalau boleh bagi kerja kat saya tak apa.jual produk encik ke.asalkan tak dapat duit percuma.dgn cara encik bagi kerja pada saya

    Like

  21. Tolong cik bantu sye nak mintak dgn cik rm700
    Untuk perubatan anak sye tolong lh cik sye mohon sgt²
    Sye tak tahu lagi nak buat ape dah ..itu pun klau cik berhati mulia cik
    No wspp sye 0132595502

    Like

  22. Assalamualaikum……Dato’ Alif Syukri
    Sy Shah dari jb mohon sangat agar dapat memberi bantuan dekat sy sbab baru sahaje kehilangan keje dngan ayah sy kena tahan wad sy dh xde duit untuk kegunaan duit makan,bilik sewa,kos hospital lagi harap Dato’ Alif Syukri blh memberi bantuan kepada sy no:0137616406 call/ws

    Like

  23. Salam dato alif syukri..sy faizal dari sabah,mengharap sgt bantuan dari dato,sy perlu kos utk baiki motor sy dato,kos rm300.. No hp sy dato
    0134820385.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.