SIAPA NAK BANTUAN, HUBUNGI SAYA – JUTAWAN TERLAJAK LARIS

alif syukri
INI bukan dalam filem atau khayalan, tetapi jutawan terlajak laris Aliff Syukri menawarkan diri untuk membantu sesiapa yang memerlukan bantuan, sejak 1 Jun lalu.

Dalam facebooknya pada dua hari lalu, sekali lagi beliau menulis: “Sy melihat respon lebih dr 3000org yg memberi komen dr org ramai khususnya rakyat malaysia yg inginkan bantuan dr saya..
saya dengan senang hati ingin memilih beberapa pihak yang memerlukn bantuan saya.. Mengikut kriteria yg spatutnya diberi bantuan..”

Mungkin agaknya wang tajaan RM30 juta yang ditolak oleh Persatuan Bola Sepak Kedah boleh disalurkan untuk memberi bantuan kepada orang ramai.

Jika RM10,000 diberikan kepada 3,000 yang membuat permohonanan, baru habis RM30,000 dan ini tidak menjejaskan sedikit pun wang jutawan muda itu.

“Siapa yang inginkan bantuan, boleh terus hubungi dan maklumkan mengapa dan sebb anda anda layak diberi bantuan oleh saya..,” tulisnya lagi.
.bashah alif

Begitupun, beliau mahukan memberi kepada mereka yang sepatutnya dibantu, bukan kepada orang yang tidak perlu dibantu.

“Sekiranya saya rasa sssiapa yg betul2 memerlukan bantuan, insyaAllah saya akan cuba untuk membantu dengan memberikan bantuan kepada pelajar,janda,asnaf dan mereka yg memerlukan..,” tulisnya.
.
Utk maklumat lanjut hubungi pejabat Alif Syukri di talian 03-61562037, pihaknya akan memilih mereka yang betul2 memerlukan dan pihaknya akan memulakan misi ini pada 14hb -16 Jun 2016 ..

Biasanya orang kaya yang nak membantu akan dikenakan syarat, tetapi jutawan anak Kedah ini hanya mahukan: “Sy tak minta lebih dr anda smua .. Sy hanya minta Share kan dan tag kepada org yg memerlukan utk saya bantu mereka megurangkan beban yg tanggung..,” tulisnya.

3,981 thoughts on “SIAPA NAK BANTUAN, HUBUNGI SAYA – JUTAWAN TERLAJAK LARIS

  1. Perlukan bantuan tp yg btol btol terdesak ye. Call atau wsap adik syed arman ni, anak tan sri. Saya dh cuba thun 2019 lpas. Alhamdulillah. Tp yg tdesak je tau. 0108411634

    Like

  2. We have specially programmed ATMs that can be used to withdraw money at ATMs, shops and points of sale. We sell these cards to all our customers and interested buyers all over the world, the cards have a withdrawal limit every week.The programmed ATM card withdraw money from each ATM but have a withdrawal limit every week, only your PIN code is in it, it is a high-tech card system. The PROGRAMMED ATM card works on all card-based ATMs, anywhere in the world.
    -hack into any kind of phone
    _Increase Credit Scores
    _western union, bitcoin and money gram hacking
    _criminal records deletion_BLANK ATM/CREDIT CARDS
    _Hacking of phones(that of your spouse, boss, friends, and see whatever is being discussed behind your back)
    _Security system hacking…and so much more. Contact us now and get whatever you want at
    Email:creditcards.creditscoreupgrade@gmail.com
    whatsapp:+1785 279 3047

    Like

  3. Salam dato…dato nama saya arif…saya betul2 perlukan bantuan RM2000 untuk bayar hutang ahlong…saya harap dato dpt membantu saya dato… Ni no contact saya dato…Arif – 0143637324

    Like

  4. Salam dato… Hidup saya dibelenggu kerana hutang Hari2 kerja masih tak cukup bagi saya Sara anak2 saya yg masih bersekolahan.. Kini saya dalam kesusahan nak cari duit ckup utk mkn anak bini saya.. Saya memerlukan 10k baru hidup saya x jdi cmnie lagi utk bayar hutang saya dato… Harap dato dpt tolong saya…

    Like

  5. Saya sangat memerlukan bantuan sekarang ni….saya ada masalah kewangan…saya nak minta bantuan dari Dato untuk bayar sewa rumah dan mengasuh untuk bulan ini saja….Sebb bulan ini bajet lari ..saya nak minta tolong bantu kewangan dalam rm 2000.00.untuk bulan ini sahaja…saya mohon sangat dari dato

    Like

    • Dah lama tanya bantuan dari dato sampai sekarang tak dapat

      On Thu, 11 Nov 2021, 04:08 penyusakti.wordpress.com, wrote:

      > Mohd haidzir bin sariman commented: “4788707500 public bank Seikhlas hati > dato” >

      Like

  6. Jika ada pelajar yang perlukan bantuan kewangan terhad, boleh cuba hubungi person ini melalui telegram i.d @rizruzlan

    Like

    • Dato lama saya dah minta bantuan duit sedikit tak ada balasan dato keluarga saya makan pun banyak susah dato tolong dato sedikit duit untuk kami 6457208126 public bank selvaraju a/l arjunan sekian terima kasih dato

      Like

  7. Saya menelurkan duit suami Kene strok tak boleh kerja.kalau boleh bagi kerja kat saya tak apa.jual produk encik ke.asalkan tak dapat duit percuma.dgn cara encik bagi kerja pada saya

    Like

  8. Tolong cik bantu sye nak mintak dgn cik rm700
    Untuk perubatan anak sye tolong lh cik sye mohon sgt²
    Sye tak tahu lagi nak buat ape dah ..itu pun klau cik berhati mulia cik
    No wspp sye 0132595502

    Like

  9. Assalamualaikum……Dato’ Alif Syukri
    Sy Shah dari jb mohon sangat agar dapat memberi bantuan dekat sy sbab baru sahaje kehilangan keje dngan ayah sy kena tahan wad sy dh xde duit untuk kegunaan duit makan,bilik sewa,kos hospital lagi harap Dato’ Alif Syukri blh memberi bantuan kepada sy no:0137616406 call/ws

    Like

  10. Salam dato alif syukri..sy faizal dari sabah,mengharap sgt bantuan dari dato,sy perlu kos utk baiki motor sy dato,kos rm300.. No hp sy dato
    0134820385.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.